Het beestje in mijn hoofd

De dag dat het leven volledig verandert.
Een moment waar je machteloos tegen staat. De helse pijnen in je hoofd dat ze clusterhoofdpijn noemen.
Dit boek is om mensen een inkijk te geven, hoe het is om met clusterhoofdpijn te leven.
Ook voor Clusterpatiënten kan het een steun zijn om mijn ervaring te delen.
In dit boek zal je 2 getuigenissen terugvinden van mensen die dicht bij mij staan en de ziekte van dichtbij meemaken.
Auteur Nancy Beké geboren te Zottegem, leeft sinds 2013 met Chronische Clusterhoofdpijn.
Wat begon als een mysterie en een lange weg van onderzoeken werd een levensechte nachtmerrie die besliste dat het leven nooit meer hetzelfde zou zijn. Dit verhaal is volledig non-fictie en alle gebeurtenissen, getuigenissen en verhalen zijn waar gebeurd.

Is Het beestje in mijn hoofd het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Het beestje in mijn hoofd