Het beste van Raymann

Het beste van Raymann, zijn 45 beste columns uit de Telegraaf nu gebundeld. Lezers van de Telegraaf weten het al jaren, Jörgen Raymann is naast een begenadigd cabaretier en presentator, ook in het bezit van een scherpe pen. In een paar woorden weet hij een verhaal op te bouwen dat ons in Raymann's wereld meevoert. Raymann schrijft zoals hij praat, ontwapenend en snel. Hij schrijft over zijn dagelijkse bezigheden als het doen van boodschappen, het kopen van fitnessapparaten via tellsell en zijn sportieve carii , humoristisch en o zo herkenbaar. Maar Raymann is ook kritisch en gaat geen enkel onderwerp uit de weg: politieke issues, Rita Verdonk, de Islam, de Surinaamse gemeenschap en zijn BNer - schap neemt hij in zijn columns op de korrel.

Is Het beste van Raymann het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het beste van Raymann