0826 BoekM CVR rgb 1400px paperbk

Het boek M

Rank 1568 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 29 Favoriet 0 Recensies 0
Literatuur & Romans Artikelen 1   Topics 0   Leesclub

Het zijn de nineties. En in Amsterdam gebeurt het. Na een schrale jeugd vol van geweld en eenzaamheid besluit Mia haar ouderlijk huis in Enschede te ontvluchten. Ze stort zich in het Amsterdamse nachtleven. Daar ontmoet ze de intrigerende M, een charmante, veel oudere man. Hij is de kroonprins van de Wallen en verdient geld als water met zaken die het daglicht niet kunnen verdragen. Tegen beter weten in valt Mia als een blok voor hem. Is het zijn vaderlijke schouder? Zijn aanstekelijke lust for life? Of geeft hij haar het thuis dat ze nooit heeft gehad? Wat begint als een spannend avontuur ontspoort al snel in een verstikkende nachtmerrie.

M introduceert haar niet alleen in een donkere wereld van vrouwenhandel en gedwongen prostitutie, ook zijn karakter blijkt donker te zijn. Hij is een man met geheimen. Als Mia erachter komt wie M werkelijk is, dan is het te laat om nog zonder kleerscheuren weg te komen.

Populaire fiction algemeen
PEPPER books