Het boek van de galg

Het boek van de galg

Rank 67 Gelezen 56 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 361 Favoriet 3 Recensies 9
Thrillers & Spanning Lijsten 2 Spots 3   Topics 0

Een aanslag: Eva overleeft een moordaanslag in haar eigen huiskamer. Op de grond naast haar ligt een dode man die ze niet kent. In de gang zit een doodsbang meisje van 8 jaar dat niet kan praten.
Een verdwijning: Peter, een stille, depressieve man, betaalt zijn hypotheek af en neemt grote geldbedragen op. Dan verdwijnt hij zonder enig spoor achter te laten. Anderhalf jaar later geeft hij een teken van leven, door een e-mail te sturen die een kettingreactie veroorzaakt van gebeurtenissen die verschrikkelijke gevolgen zullen hebben voor zijn naasten. En voor hemzelf…
Een moordenaar: Chris groeit op in een ontwricht gezin dat getekend is door een verdrinkingsongeluk net na zijn geboorte. Hij ontwikkelt een ongezonde levenshouding ten aanzien van de dood en een verstoorde verstandhouding met andere mensen. Maar hij leert zichzelf aan om zich net zo normaal voor te doen als anderen, zodat hij kan doen wat hij het liefste doet: moorden.

Literaire thriller
Bruna Uitgevers B.V., A.W.
05 januari 2023
05 januari 2023

Reacties op: Het boek van de galg