Het boek van de zomers

Wanneer ze uit het buitenland bericht krijgt dat een familielid is gestorven, beseft de Engelse Beth Lowe dat ze haar verleden niet langer kan ontlopen. Ze krijgt een album toegestuurd met foto's en aandenkens aan de zeven zomers die ze op het platteland van Hongarije heeft doorgebracht. Een tijd waarin ze moest balanceren tussen haar gescheiden ouders en twee totaal verschillende landen; een betoverende maar onvolmaakte moeder en een zachtmoedige, gesloten vader; het prachtige huis van een Hongaarse kunstenaar en een holklinkende cottage in de binnenlanden van Devon. Een tijd die abrupt eindigde in het jaar dat Beth zestien werd...
Het boek van de zomers gaat over de leugens die we vertellen, de waarheid die we achterhouden, en in de allereerste plaats over de manieren die we bedenken om van elkaar te blijven houden.

Is Het boek van de zomers het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het boek van de zomers