Het boek van OERRR

Het boek van OERRR

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

In ‘Het boek van OERRR’ van Natuurmonumenten word je geïnspireerd om lekker de natuur in te gaan. Wil je buiten spelen, maar weet je niet wat je moet doen? Met dit boek beleef je de tofste avonturen en leer je allerlei leuke weetjes. Buiten leuke dingen doen was nog nooit zo makkelijk! Ideaal voor kinderen en gezinnen.

Speelnatuur! – Ga op ontdekking in de Speelnatuur van OERRR; ruim 15 unieke locaties waar je de natuur kunt ruiken, voelen en proeven. Een uitje voor het hele gezin.

Naar buiten! – Leer allerlei leuke spelletjes voor in de buitenlucht, zoals bingokaarten voor het herkennen van bloemen en vogels.

Maken! – Leer wat je allemaal kunt maken van veren, bladeren, takken en andere prachtige natuurschatten.

Help mee! – Ontdek hoe je de natuur en zijn dieren kunt helpen. Egels, bijen, vogels… ze kunnen allemaal wel wat hulp gebruiken.

OERRR is het jeugdprogramma van Natuurmonumenten dat al 10 jaar inspireert om de natuur in te gaan.

Natuur
Natuur populair algemeen