Het boek van vergelijkingen - Meet de wereld om je heen

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
Het boek van vergelijkingen Een onmetelijk gaaf boek vol vergelijkingen
Wist je dat een cheeta en een Porsche allebei in 3 seconden kunnen accelereren van 0 naar 122 km per uur? Dat de langste boom van de wereld even hoog is als een gebouw met 26 verdiepingen? En dat een blauwe vinvis net zo lang is als 19 mensen die in een lijn achter elkaar zwemmen?
In dit bijzondere geïllustreerde boek worden allerlei verschillende zaken bekeken en met elkaar vergeleken: de sterkste dieren, de grootste eters en poepers, extreme reizen, hoogtes en dieptes, de krachten van de natuur, dimensies van door de mens gemaakte structuren, snelheden van de snelste voertuigen en de mogelijkheden van supermachines. Adembenemend, entertainend en verrassend. Je zult nooit meer op dezelfde manier naar de wereld kijken nadat je dit boek hebt gelezen!

• Voor nieuwsgierige jongens en meisjes vanaf 8 jaar
• Meten en weten: met meer dan 40 geïllustreerde onderwerpen bekijk en vergelijk je de meest bijzondere aspecten van de dieren- en mensenwereld

Junior
Van Goor