HET BREIN van farao tot fMRI - Een fenomenale ontdekkingsreis

Prof. Dr. Kees Brunia
Het Brein van farao tot fMRI - een fenomenale ontdekkingsreis - laat zien hoe de mens steeds op zoek is geweest naar de relatie tussen gedrag en hersenfuncties. Het voegt daarmee een rijk en verhelderend perspectief toe aan grote actuele vragen waarmee we ons geconfronteerd zien.

Opmerking:
Dit boek is geschreven in een populair wetenschappelijke taal, die gemakkelijk toegankelijk is. De ontwikkeling van het veranderende mensbeeld in de loop der tijd aan de hand van concrete voorbeelden uit d geschiedenis. Een historisch document, een historische zoektocht.

Is HET BREIN van farao tot fMRI - Een fenomenale ontdekkingsreis het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op HET BREIN van farao tot fMRI - Een fenomenale ontdekkingsreis