Het complete keto-dieet kookboek

Het complete keto-dieet kookboek

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Breng je vetverbranding in een hogere versnelling door koolhydraten te vervangen door gezonde vetten en eiwitten. Doordat je lichaam de suikers uit de koolhydraten niet meer kan gebruiken als voornaamste energiebron, zal het een beroep doen op vetten voor zijn energie, waardoor de kilo's in een mum van tijd verdwijnen! In dit boek vind je 60 eenvoudige keto-gerechten die niet alleen weinig koolhydraten en veel vetten bevatten, maar ook nog eens superlekker zijn. Leer hoe het ketodieet precies werkt, hoe je op een gemakkelijke en veilige manier overschakelt naar een ketogene levensstijl en hoe het dieet niet alleen goed is voor gewichtsverlies maar ook andere gezondheidsvoordelen heeft, zoals een stabielere suikerspiegel, een verminderd risico op hart- en vaatziekten en een betere spijsvertering. Jane Faerber is een blogster en dieetconsulente gespecialiseerd in LCHF (Low Carb High Fat). Ze geeft ook lezingen over gezondheid en voeding en heeft verschillende boeken geschreven, waaronder de bestsellers 'Het ultieme low carb kookbook' en 'Het ultieme low carb bakboek'.
Culinair
Zuidnederlandse Uitgeverij ZNU