Het dame eindspel

Gelezen 5 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 3
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

Zwaargewond weet Erik zijn vriend Albert te bereiken, die hem onder zijn hoede neemt. Als hij weer enigszins is opgelapt, gaat hij naar zijn toevluchtsoord om de laatst overgebleven verantwoordelijke persoon de rekening te presenteren voor wat hem is aangedaan. Op het laatste moment besluit hij echter toch anders. Terwijl hij een oplossing probeert te vinden voor de patstelling die hij daarmee zelf heeft gecreëerd, onderneemt hij pogingen om eindelijk de dood van zijn gezin de juiste plaats te geven. Tegelijkertijd wordt er nog steeds onverminderd op hem gejaagd door binnenlandse en buitenlandse veiligheidsdiensten; ternauwernood kan hij ontsnappen aan verkeerde keuzes. Als zijn gijzelaar enkele vrijheden krijgt om haar onmogelijke situatie iets menswaardiger te maken, ontdekt ze dat haar thuisfront in contact wil komen met Erik omdat er een verrassende ontdekking is gedaan. In dat proces komt Erik achter de ware identiteit van zijn gijzelaar en ontbrandt een hevige strijd om het laatst overgeblevene in zijn leven dat hem lief is.

Thriller
RH Publishing