Het Narrenmat

Rank 9693 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Erik de Jager, AIVD-agent, hooggespecialiseerd in communicatie en ICT, is undercover bij de Nederlandse vestiging van het Amerikaanse Business Relations Incorporated, om te achterhalen hoe ultra-geheime innovaties van Nederlandse topbedrijven steeds worden gestolen en vroegtijdig onder een andere naam op de markt komen.

Als hij ontdekt dat hij in werkelijkheid door zijn eigen directeur is uitgeleverd aan de Amerikaanse maffia, stopt hij onmiddellijk met zijn opdracht en duikt onder.

In het nauw gedreven zetten B.R.I. en zijn directeur hem neer als verrader en zenden hem een zeer dringende, persoonlijke 'boodschap', waardoor hij in hun ogen geen andere keuze heeft dan terugkomen en de opdracht afmaken.

De boodschap werkt averechts. Opgejaagd door binnenlandse en buitenlandse organisaties en veiligheidsdiensten begint Erik aan een kruistocht om alle betrokkenen ter verantwoording te roepen.

Thriller
RH Publishing