Het derde wiel

Het derde wiel

Rank 4741 Gelezen 7 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 3
Feelgood   Topics 0
Minke en Teske zijn vriendinnen en wonen in een voormalig studentenhuis samen met Jacintha, een oude klasgenoot van Teske. Minke worstelt met seksuele intimidatie op de ICT-afdeling, waar ze werkt. Ondertussen probeert verloskundige Teske te bemiddelen tussen haar broer, die net uit de kast is gekomen, en hun gelovige ouders.
Zowel Minke als Teske vinden de liefde van hun leven, maar dat gaat niet zoals gehoopt. Als een confrontatie uit de hand loopt, moeten de vriendinnen alle zeilen bijzetten om te zorgen dat niemand, en zeker niet hun huisgenoot, hun geheim ontdekt. Het is maar de vraag of Teske en Minke er ongeschonden uitkomen.
Krista van der Hulst (1981) groeide op in Obdam en woont nu met haar vriend, twee kinderen en hond in Zeist. Ze studeerde bouwkunde en Sociale Wetenschappen en werkt als adviseur huisvesting bij een zorginstelling. Krista heeft vier boeken geschreven. ‘Het derde wiel’ is haar tweede spannende feelgoodroman.

Romantiek
Romantiek