Het eiland

Rank 2442 Gelezen 81 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 105 Favoriet 1 Recensies 5
Thrillers & Spanning Lijsten 1   Topics 0
Voor liefhebbers van harde thrillers zoals die van Karin Slaughter, Jo Nesbø en Thomas Harris

‘Ongelooflijk opwindend en origineel. Dit zal je nog heel lang bijblijven.’ Stephen King

Voor de pasgetrouwde Heather Baxter is een reis naar Australië met haar echtgenoot Tom en zijn twee tieners Olivia en Owen een droom die uitkomt. Heather heeft nog nooit buiten de VS gereisd en ze hoopt op beter contact met haar nieuwe stiefkinderen. Maar zoals bij elke gezinsvakantie gaat er weinig zoals gepland: het is te heet, de kinderen vervelen zich en de beloofde koala’s zijn nergens te bekennen.

Wanneer een toevallige ontmoeting met twee lokale bewoners een uitnodiging oplevert voor Dutch Island, een privé-enclave waar dieren in het wild leven, lijkt dat de uitkomst: is dat niet het avontuur dat ze allemaal nodig hebben? Dutch Island is echter niet voor niets privé. Wanneer hun bezoek tot een gruwelijk ongeluk leidt, moet Heather een beslissing nemen die alles verandert. En moeten ze rennen voor hun leven.

Spannende boeken algemeen
Thriller