Het eindigt met jouw dood

Het eindigt met jouw dood

Rank 1349 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 2 Recensies 0
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

De relatie van Manon De Ridder en Daniël Snoeck komt onder druk te staan wanneer ze een eigenaardige dreigbrief krijgen. “Het eindigt met jouw dood” luidt de mysterieuze boodschap. Wanneer het stel wordt gestalkt en Manon spoorloos verdwijnt, slaan de stoppen bij Danny door. Nico, Danny’s vriend, worstelt met een relatiecrisis. Zijn vrouw stapt achter zijn rug in een geblindeerde luxewagen met chauffeur. De twee vrienden gaan op onderzoek uit om erachter te komen wat er met hun vrouwen aan de hand is. Dankzij de hulp van Nico’s broer ontdekken ze dat Daniëls moeder haar zoon dertig jaar geleden aan een geheimzinnig experiment heeft laten deelnemen. Een bedrijf dat bestempeld wordt als Omega Corporatie heeft in de jaren tachtig experimentele therapie op baby’s toegepast. Is het schaduwbedrijf na al die jaren zijn testobjecten aan het ophalen? Lukt het Danny om Manon terug te vinden en weet hij uit de klauwen van Omega Corporatie te blijven?

Thriller
Godijn Publishing
10 december 2021
11 december 2021

Reacties op: Het eindigt met jouw dood