Het gedoe dat liefde heet

Het gedoe dat liefde heet

Wanneer haar grote liefde definitief de deur uit loopt, blijft Michèlle radeloos achter. Net was ze nog gierend van geluk en nu?! In Het gedoe dat liefde heet beschrijft Michèlle Schimscheimer hoe ze zich staande probeert te houden in haar zoektocht naar een verwante ziel of dan tenminste een warm lijf om tegenaan te kruipen. We lezen over de Windmolenman en De bolle filosoof, een platonische driehoeksverhouding en een knappe bakker. Over jeugdliefdes, rommelige exen, Tinderdates en een verwoestende affaire. Met virtuoze pen schetst Michèlle de tragiek van het alledaagse, de gevonden liefdes en het gedoe dat ze steeds weer aanrichten. Eerlijk, hilarisch, hartverscheurend en pijnlijk herkenbaar. Een onweerstaanbaar boek voor iedereen die van de liefde houdt.

‘Michèlle beschrijft de vaak hartverscheurende liefde zo grappig en wrang, dat je niet anders kan dan lachen of ontroerd zijn. Het is een verademing om Michèlles verslag van haar liefdesperikelen te lezen, niet alleen omdat ze dat kundig en meedogenloos doet, maar ook omdat het vanuit een slim vrouwenbrein gedaan is.’ - Sanne Wallis de Vries

Alfabet uitgevers
01 februari 2022
01 februari 2022

Reacties op: Het gedoe dat liefde heet