Het geheim van Het geheim van de filmster

Bij Bas thuis wordt een mysterieuze kaart bezorgd, helemaal uit India. Hij is gericht aan zijn zusje Carmen.

Hallo lieve dochter van me,
Kom je bij mij in Bollywood wonen?
Je mama

Bas kan het niet geloven. Heeft Carmen nog een moeder... in India? Dat kan toch niet. Hij en zijn ouders zijn nu Carmens familie!
Maar Carmen heeft geen goede papieren. Volgens de regels moet ze terug naar haar geboorteland.
Daar komt niets van in, vinden Bas en Carmen en hun ouders. Samen gaan ze naar India, op zoek naar de afzender van de kaart. Als ze een filmposter zien, doen Bas en Carmen een ongelooflijke ontdekking.

Is Het geheim van Het geheim van de filmster het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het geheim van Het geheim van de filmster