Het geheim van Skull House

Het geheim van Skull House

Gelezen 16 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning Spots 3   Topics 0
Als Ellery’s ex – en succesvol auteur – Brandon Abbott plotseling het monumentale Skull House in het dorp gekocht blijkt te hebben en opeens voor Ellery’s neus staat, is hun reünie niet bepaald… hartelijk te noemen. Maar het blijkt al snel dat Brandon minder interesse heeft in Ellery voor zich terugwinnen en meer in het bloederige verleden van zijn nieuwe optrekje, een huis dat volgens de overlevering vervloekt is, en waar meerdere mensen verdwenen zouden zijn.
Maar als Brandon vervolgens plotseling zélf verdwijnt, en iemand aan inspecteur Jack Carson vertelt dat Brandon en Ellery ruzie hadden op de dag van diens verdwijning, is Ellery opnieuw hoofdverdachte in een zaak. En nog erger: omdat Jack en Ellery misschien-wel-misschien-niet méér zijn dan vrienden, wordt de zaak overgedragen aan de minder efficiënte rechercheur Lansing.
Ellery ziet maar één oplossing: zélf uitzoeken wat er achter Brandons verdwijning en het raadsel van Skull House schuilt!

Detective
Ellery Page (2)