Het gesprek van je leven

In Het gesprek van je leven van Annemiek Leclaire vertellen vijftig vooraanstaande Nederlanders over het gesprek dat hun leven veranderde, de conversatie die grote invloed op hen had of een keerpunt in hun leven betekende. Zo vertelt Lodewijk Asscher over zijn laatste gesprek met Wim Kok, wetenschapper Robbert Dijkgraaf over de ontmoeting met de oncoloog van zijn dochter, en SCP-directeur Kim Putters over zijn coming-out bij zijn schippersfamilie. Youp van ’t Hek gaat in op het verrassende financiële advies van zijn vader, hoogleraar theologie Christa Anbeek op het gesprek met haar jongere broer, die krankzinnig werd verklaard.
Het gesprek van je leven van Annemiek Leclaire brengt alle interviews bijeen die zij het afgelopen jaar in de gelijknamige rubriek in Het Financieele Dagblad publiceerde. Voor de lezers van Die ene patiënt.
Met onder meer Sigrid Kaag, Marc Mulders, Jonnie & Thérèse Boer, Henk Ovink, dj Sunnery James, Laurens Knoop, Claartje Kruijff, Sandra Phlippen, Arthur Japin, Awraham Soetendorp, Dilan Yesilgöz-Zegerius, Sander de Hosson, Rein Wolfs, Marry de Gaay Fortman, Francine Houben, Esther Verhoef, Elnathan Prinsen en Iris van Herpen.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Ambo|Anthos
21 juli 2021
21 juli 2021

Reacties op: Het gesprek van je leven