Het Groot Coachboek

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Aandachtig luisteren, spiegelen en vragen stellen. Het zijn drie onontbeerlijke componenten van een coachtraject. Maar daarmee bent u er nog niet. Wie als manager, docent of coach niet alleen inzicht wil geven, maar ook een ontwikkeling wil begeleiden, doet meet dan praten en luisteren. Kom los van vaste ideeën, van ingesleten gespreksvormen - laat u inspireren door andere aanpakken! 60 werkvormen - 60 opdrachten - 100% inspiratie Met 'Het Groot Coachboek' krijgt het coachtraject een geheel nieuwe dimensie en wordt het al net zo divers als de leerstijlen en leervragen die u als ondernemer, docent of coach kunt tegenkomen. De auteurs reiken u daartoe 60 pakkende werkvormen en 60 verhelderende opdrachten aan die de coachpraktijk van zowel de onervaren als de ervaren coach naar een hoger plan zullen tillen. De werkvormen en opdrachten worden bovendien gekoppeld aan het unieke 6V-model. Dit model beschrijft de zes fasen van ontwikkeling waaruit elk coachtraject hoort te staan: verhelderen - verdiepen - verbinden - verwerven - veranderen - verankeren Sasja Dirkse en Angela Talen schreven eerder al het succesvolle 'Groot Werkvormenboek', waarvan tot nu toe meer dan 15.000 exemplaren werende verkocht. 'Het Groot Coachboek' is de langverwachte en waardige opvolger voor coaches en managers en docenten in een coachende rol.
LANNOO/ACADEMIC SERVICE