Het Grote Bosatlas puzzelboek

Gelezen 4 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 1
Het Grote Bosatlas Puzzelboek neemt je mee over de hele wereld. Het doet een beroep op je bedrevenheid in het lezen van kaarten, je kennis van de wereld en je talent voor het beantwoorden van puzzelvragen. Van Friesland naar Limburg en via Italië verder oostwaarts naar de Kaukasus. Van Indonesië naar Zuid-Afrika, Brazilië en de Verenigde Staten en via de Noordpool terug naar het Nederland van de negentiende en twintigste eeuw. Het Grote Bosatlas Puzzelboek is een ontdekkingsreis door Nederland, de wereld en de geschiedenis. Cartograaf Tjeerd Tichelaar (1958) en uitgever Peter Vroege (1956) zijn beiden al jarenlang betrokken bij het maken van de Bosatlas. Hun vakkundigheid en liefde voor cartografie komen samen in dit bijzondere puzzelboek vol historische en moderne aardrijkskundige kaarten. Kortom, een must-have voor iedereen die van kaarten, atlassen én puzzelen houdt. +

Illustraties
Karel Tomeï