Het Grote Foute Jongens Boek II

Gelezen 2 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 4 Favoriet 1 Recensies 0
Non-fictie Newsroom 1   Topics 0
De populaire columnisten Rob Hoogland (De Telegraaf) en Arthur van Amerongen (de Volkskrant, HP/De Tijd) vertegenwoordigen twee verschillende werelden, maar hebben toch veel gemeen: humor, spitsvondigheid en maling aan politieke correctheid. Ze zeggen onverbloemd wat ze vinden en passen daarbij vaak het stijlmiddel van de satire toe.
Rob en Arthur leerden elkaar al chattend beter kennen op Facebook, zochten elkaar daarna regelmatig op en besloten toen tot een unieke samenwerking, die heeft geresulteerd in het Het Grote Foute Jongens Boek in 2017. Twee jaar na dit succes bundelen ze de krachten opnieuw, wat resulteert in een scherp vervolg.
In korte dialogen, maar ook langere verhalen passeren alle denkbare onderwerpen de revue: de wereld van de media, drank & drugs, voetbal en sport in het algemeen natuurlijk, de grachtengordel, popmuziek, meisjes, politiek, literatuur, misdaad, leven & dood.

Korte verhalen , Literaire non-fictie
Gebundelde literaire columns