Het grote ouwe lullen boek

Het grote ouwe lullen boek

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Lijsten 1   Topics 0

Dit is dan 'Het grote ouwe lullenboek' van mede ouwe lullen Jerry Goossens en Frank van Hellemondt! Want al blijft de man in zijn hoofd altijd een rockende kwajongen, ook in een mannenleven verandert er veel bij het bereiken van een zekere leeftijd. In dit boek komen alle feiten en fabels over het ouder wordende mannenlichaam en -brein aan bod.

Hoe zit het met haaruitval, een beginnend buikje, minder uithoudingsvermogen en impotentie? Komen we allemaal in een midlifecrisis terecht of worden we alleen maar knapper naarmate we ouder worden (ondanks de kaalheid)? Moet je echt gezonder gaan eten en meer bewegen als je eenmaal een middelbare leeftijd hebt bereikt? In dit boek vind je wetenschappelijk onderbouwde antwoorden, interviews met deskundigen herkenbare ervaringsverhalen.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Kosmos Uitgevers
31 mei 2022
31 mei 2022

Reacties op: Het grote ouwe lullen boek