Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
Het hart op de juiste plaats

Het hart op de juiste plaats

Gelezen 4 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 8 Favoriet 1 Recensies 0

Eerder uitgegeven als Met hoofd en hart (2018)

Christie Watson was meer dan twintig jaar verpleegkundige op verschillende afdelingen in het ziekenhuis. In Het hart op de juiste plaats maakt ze ons deelgenoot van de doodgewone en toch bijzondere levens die het pad van een zorgverlener kruisen. Vroeg of laat komen we allemaal in aanraking met ziekte – van onszelf of van onze dierbaren – en maken we het moment mee waarop we afhankelijk worden van de steun en de waardigheid die verpleegkundigen ons bieden. Hun belangrijke werk doen ze echter grotendeels achter de schermen. Tot nu. Het hart op de juiste plaats is een oprecht en ontroerend boek over het belangrijke werk van zorgverleners. Het biedt waardevolle inzichten voor patiënten en hun naasten en prachtig geschreven passages over hoop, troost, zorgzaamheid en compassie.

Literaire non-fictie algemeen
Populaire fiction algemeen
Henny Corver
Harpercollins
09 juli 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Reacties op: Het hart op de juiste plaats