Het huis dat op de heuvel staat

Stefaan Van Laere is beroepsauteur-journalist sinds 1988. In die periode schreef hij meer dan 60 boeken voor jeugd en volwassenen met een gezamenlijke oplage van ruim 350.000 exemplaren.
Naast non-fictiewerken over onder meer wielrennen en culinaire onderwerpen heeft hij ook acht thrillers, en meerdere romans, verhalenbundels en poëzie op zijn naam.
Greetje is oud, en verbitterd kijkt ze op haar leven terug. Deze introspectieve roman gaat over een slecht verteerde oorlog en een vader die niet met zijn dochter kon praten.
“Nog meer nodig, mijn beul, mijn toeverlaat? Kweller van mijn dromen, heerser over mijn gedachten? Heb je nog niet genoeg gewroet? Wat zit je me daar nu schattend aan te kijken
zoals alleen jij dat kan, jij schrijvertje, me wikkend en wegend. En ik kan alleen maar mijn machteloosheid vervloeken.”

Is Het huis dat op de heuvel staat het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het huis dat op de heuvel staat