Het is tijd man

‘Jarenlang heb ik op ballet gezeten, maar in plaats van danser werd ik uiteindelijk het mannetje op de radio. Een paar keer kwam ik huilend op televisie. En vaak voelde ik dan de behoefte om mijn excuus te maken. Ik ben regelmatig in de sportschool te vinden, maar ik mediteer ook dagelijks. Door dit boek weet ik nu dat het gelukkig allemaal oké is.’ – Giel Beelen

‘Op een mooie, liefdevolle manier word je een spiegel volgehouden waarvan je zou willen dat het eerder was gebeurd.’ – Eloi Youssef, zanger van de rockband Kensington

Wat voor man wil jij zijn? Een stoere gast of een familieman, een rokkenjager of een lieve knuffelbeer? De moderne man wordt dagelijks geconfronteerd met veel dilemma’s. In Het is tijd man worden de bekendste spanningsvelden tegen het licht gehouden om in te gaan op de regels en verwachtingen van hoe mannen zouden moeten zijn. Aan de hand van persoonlijke verhalen, wetenschappelijke inzichten en krachtige oefeningen ontdekt de lezer gaandeweg wat voor man hij wil zijn.

Auteurs Jeroen Biegstraaten, Rob van Drunen en Pieter Schop zijn verenigd in Mannenkracht, een beweging van mannen die vanuit hun kracht (willen) leven en willen ontdekken wat man-zijn voor hen betekent. Door middel van trainingen, programma’s en coaching leren Jeroen, Rob en Pieter mannen de regie over hun leven in eigen hand te nemen.

Is Het is tijd man het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Het is tijd man