Het jachtseizoen

Gelezen 152 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 71 Favoriet 4 Recensies 23
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 1 Spots 2   Topics 0

Als Caleb Wardell, de beruchte 'Chicago Sniper', vlak voor zijn executie uit een gevangenentransport ontsnapt, doet de FBI een beroep op Carter Blake.

Blake moet, samen met Elaine Banner, een ambitieuze FBI-agente die haar leven als alleenstaande moeder probeert te combineren met haar carrière, Wardell opsporen als die moordend door Amerika trekt. Maar terwijl Blake en Banner wanhopig proberen deze maniak een stap voor te zijn, ontdekken ze een wespennest van leugens en corruptie. Blake zal het moeten opnemen tegen de FBI als hij Wardell wil stoppen, en om een dodelijke samenzwering te ontmaskeren.

Thriller
Oorspronkelijke titel
The Killing Season
Carter Blake (1)
Luitingh Sijthoff
20 oktober 2015
12 augustus 2016

Vrij goed maar niet erg origineel debuut

1 like

Carter Blake is niet zijn echte naam. Hij is een zogenaamde lone wolf die als specialiteit heeft om mensen te vinden, ook diegenen die niet willen worden gevonden. Hij weet alles van wapens en kan er goed mee overweg. Ook zonder wapens weet hij van wanten. Hij heeft een verleden in het leger en...

Reacties op: Het jachtseizoen