Het Janson dilemma

Gelezen 65 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 8 Favoriet 1 Recensies 3
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Top25's 1   Topics 0
Paul Janson is een voormalig geheimagent die niets meer van 'het werk' wil weten. Todat de steenrijke Peter Novak - die ooit Pauls leven redde - wordt ontvoerd door terroristen die hem bedreigen te executeren. Janson stelt haastig een team samen om Novak te redden, maar als dat misloopt is hij de enige overlevende.

De geheime diensten menen dat Janson bewust Novaks dood veroorzaakt heeft en zetten hem op de dodenlijst. Jansons enige kans ligt in het achterhalen van de waarheid over Peter Novak. Een waarheid die oorlogen kan veroorzaken, regeringen ten val kan brengen en de loop der geschiedenis kan veranderen.

Thriller
01 januari 2003
18 september 2015

Niet zijn beste

door: Marlies Mieras 1 like
Paul Janson wordt, nadat hij heeft geprobeerd Peter Novak te redden (zie flaptekst), opeens zelf degene die vermoord dreigt te worden. Hij komt er achter dat de geheime dienst (zijn vroegere werkgever) hem zo snel mogelijk dood wil hebben en uiteraard wil hij weten waarom. In het achterhalen van de...

Reacties op: Het Janson dilemma