Het kind in je een thuis geven - Het werkboek

Het kind in je een thuis geven - Het werkboek

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Dit werkboek bij de Duitse bestseller 'Het kind in je een thuis geven' biedt een diepgaand programma voor meer zelfvertrouwen met talrijke nieuwe oefeningen en 6 sjablonen voor het individuele werk met je zonne- en schaduwkind.

Stap 1: Leer je schaduwkind kennen – dat deel van je persoonlijkheid dat staat voor negatieve ervaringen in je kindertijd en trauma’s.

Stap 2: Versterk je volwassen-Ik – het rationele deel, dat voor de oplossing van je problemen onontbeerlijk is.

Stap 3: Ontdek je zonnekind – het gezonde, sterke en vrolijke deel van je persoonlijkheid.

Stefanie Stahl is psychologe en heeft een praktijk in Trier, Duitsland. Zij houdt regelmatig lezingen over bindingsangst, liefde en gevoel voor eigenwaarde. Met haar boeken 'Het kind in je een thuis geven' en 'Bindingsangst herkennen en overwinnen' bereikte zij in Duitsland honderdduizenden lezers. Zij wordt regelmatig gevraagd als expert door de pers en media.
Gezondheid & Psychologie
Uitgeverij Panta Rhei