Het kinderbrein

Wat je doet vóór de zwangerschap, tijdens de zwangerschap en in de eerste vijf jaren beïnvloedt je kind voor de rest van zijn leven. Dr. John Medina neemt je mee in de ontwikkeling van het kinderbrein van baby tot kleuter. Hij deelt wat wetenschappelijk onderzoek ons leert over het opvoeden van slimme en gelukkige kinderen van 0 tot 5 jaar en geeft praktische tips die iedere ouder kan toepassen. Het kinderbrein overbrugt de kloof tussen de kennis van wetenschappers en de dagelijkse werkelijkheid van ouders. Het is een onmisbaar handboek voor alle opvoeders.

John Medina is directeur van het Brain Center for Applied Learning Research aan de Seattle Pacific University. Hij is ontwikkelingsbioloog en onderzoeksadviseur en professor aan de Universiteit van Washington. Medina is getrouwd en heeft twee zoons.

Is Het kinderbrein het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het kinderbrein