Het Koninkrijk der Bruggen

Het Koninkrijk der Bruggen

Rank 445 Gelezen 130 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 275 Favoriet 15 Recensies 18
Fantasy & SF Artikelen 3 Lijsten 4 Spots 2   Topics 0

Prinses Lara heeft maar één gedachte voor haar kersverse echtgenoot op hun trouwdag: ik zal jouw koninkrijk op de knieën krijgen. Als enige route door een door stormen geteisterde wereld controleert het Koninkrijk der Bruggen alle handel en reizen tussen landen, waardoor de heerser zichzelf kan verrijken en zijn vijanden kan beroven, inclusief Lara’s thuisland. Lara is van kinds af aan opgeleid tot spion, dus wanneer ze als bruid naar de koning wordt gestuurd onder het mom van vrede, is ze bereid alles te doen wat nodig is om de verdediging van het ijzersterke Koninkrijk der Bruggen te doorbreken.

Maar als ze haar nieuwe thuis – een weelderig paradijs omringd door stormachtige zeeën – en haar nieuwe echtgenoot, Aren, leert kennen, begint Lara zich af te vragen waar het ware kwaad zit. Wat ze ziet is een koninkrijk dat vecht om te overleven, en een koning die zijn volk fel beschermt. Terwijl haar missie laat inzien wat het betekent om de brug te beheren, kan Lara de sudderende aantrekkingskracht tussen haar en Aren onmogelijk negeren. Met haar doel bijna binnen handbereik zal Lara haar eigen lot moeten bepalen: wordt ze de vernietiger van een koning of de verrader van haar volk?

Sciencefiction & Fantasy
22 april 2022

Demi Schoonenberg Hebban Recensent

Enemies-to-lovers met verregaande gevolgen

door: Demi Schoonenberg 2 likes ebook

Wat als je je hele leven maar voor één doel hebt getraind: trouwen met de koning van een rijk dat dat van jou al jarenlang in een wurggreep houdt en laat verhongeren. Lara ondervindt het: vanbuiten ziet ze eruit als een mooi en weinig substantieel meisje, maar vanbinnen woedt er een diepe woede...

Reacties op: Het Koninkrijk der Bruggen