Het Koninkrijk der Bruggen

Het Koninkrijk der Bruggen

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 12 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0

Voor de lezers van Sarah J. Maas en Holly Black

Prinses Lara heeft maar één gedachte voor haar kersverse echtgenoot op hun trouwdag: ik zal jouw koninkrijk op de knieën krijgen. Als enige route door een door stormen geteisterde wereld controleert het Koninkrijk der Bruggen alle handel en reizen tussen landen, waardoor de heerser zichzelf kan verrijken en zijn vijanden kan beroven, inclusief Lara’s thuisland. Lara is van kinds af aan opgeleid tot spion, dus wanneer ze als bruid naar de koning wordt gestuurd onder het mom van vrede, is ze bereid alles te doen wat nodig is om de verdediging van het ijzersterke Koninkrijk der Bruggen te doorbreken.

Maar als ze haar nieuwe thuis – een weelderig paradijs omringd door stormachtige zeeën – en haar nieuwe echtgenoot, Aren, leert kennen, begint Lara zich af te vragen waar het ware kwaad zit. Wat ze ziet is een koninkrijk dat vecht om te overleven, en een koning die zijn volk fel beschermt. Terwijl haar missie laat inzien wat het betekent om de brug te beheren, kan Lara de sudderende aantrekkingskracht tussen haar en Aren onmogelijk negeren. Met haar doel bijna binnen handbereik zal Lara haar eigen lot moeten bepalen: wordt ze de vernietiger van een koning of de verrader van haar volk?

In de pers

‘Alles wat ik zoek in een fantasyboek.’ Sarah J. Maas

‘Een episch verhaal boordevol actie over liefde, wraak en verraad.’ Jennifer Estep, New York Times-bestsellerauteur van Kill the Queen

‘Voortreffelijk, fenomenaal en sexy. Het Koninkrijk der Bruggen is de belichaming van fantasierijke romantiek. Ik was dol op Jensens wereld en personages. Aren en Lara waren zowel individueel als samen fantastisch, een koppel waar je van begin tot eind om zult geven.’ Olivia Wildenstein, USA Today-bestsellerauteur van Feather

Young Adult
Fictie 15+