Het kosmisch rariteitenkabinet

Het heelal zit vol onvoorstelbaar rare dingen. Een planeet die zo heet is, dat-ie letterlijk verdampt, bijvoorbeeld. Een mysterieus radiosignaal dat - je durft het bijna niet hardop te zeggen - best wel eens van aliens kan komen. Hongerige zwarte gaten die op hoog tempo op ons af komen razen. En wat te denken van een stofwolk tussen de sterren die ruikt naar een met rum doordrenkte kroeg?

In Het kosmisch rariteitenkabinet nemen sterrenkundigen en wetenschapsjournalisten George van Hal (de Volkskrant) en Ans Hekkenberg (New Scientist) je mee op reis naar de vreemdste uithoeken van het heelal en laten je kennismaken met de meest fascinerende, hilarische, angstaanjagende en ronduit bizarre bewoners van onze kosmos.

Recensies (1)

Is Het kosmisch rariteitenkabinet het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het kosmisch rariteitenkabinet