Het leugenspel & Een voor een

Het leugenspel & Een voor een

Thrillers & Spanning   Topics 0
Een voor een: In het exclusieve alpineskigebied Saint-Antoine komen aandeelhouders en directeuren van Snoop, een ultra-populaire app voor muziek, bij elkaar om de deal van hun leven te sluiten. Zal de saamhorigheid overeind blijven als er zoveel geld op tafel ligt? Zullen ze allemaal miljonair worden of zullen sommigen in de kou blijven staan?

De deadline nadert en de spanningen lopen hoog op… Maar dan raakt het chalet door een lawine afgesneden van de buitenwereld en verdwijnt een bestuurslid in de sneeuw. Alles lijkt erop dat ze gevangen zitten met een moordenaar, die tot het uiterste gaat om te krijgen wat hij wil. Wie is tot moord overgegaan en hoelang duurt het voordat de moordenaar opnieuw toeslaat?

Het leugenspel: De regels zijn eenvoudig: 1) Vertel een leugen 2) Hou vast aan je verhaal 3) Word nooit betrapt

Op school speelde Isa met haar drie beste vriendinnen altijd het Leugenspel. Ze maakten er een wedstrijd van wie mensen kon overtuigen van de bizarste verhalen. Nu, na zeventien jaar van geheimen, is er iets verschrikkelijks op het strand gevonden. Iets wat Isa dwingt om haar verleden onder ogen te zien, samen met de drie vrouwen die ze al jaren niet heeft gezien, maar nooit is vergeten.

Thriller
Luitingh Sijthoff