Het leven is te kort om op kantoor te zitten

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0

Na jaren een 9-tot-5-baan te hebben gehad – inclusief hypotheek, huis, pensioen en alle vastigheden waar millenials vandaag de dag van dromen – besloot Lonneke haar kantoorcarrière te laten voor wat ie was. Ze verkocht haar duurbetaalde Amsterdamse appartement en vertrok naar het Spaanse platteland. Nou ja, zo hatseflats als het hier staat, ging het natuurlijk niet. Bij bijna iedereen kriebelt het weleens. Iedereen vraagt zich weleens af of hij nou echt bezig is met dat wat hij graag doet. Of misschien weet je al een tijd lang dat je dat niet doet en heb je de stille wens om dit te veranderen. Misschien moet je het gewoon eens proberen. Of je nu naar Spanje wilt ontsnappen of alleen maar een dag minder wilt werken en benieuwd bent hoe je meer vrijheid in je leven kan inbouwen: Het leven is te kort om op kantoor te zitten geeft je met een flinke dosis humor een reden om je leven nog eens onder de loep te nemen.

Karakter Uitgevers BV
09 september 2019