Frank vertelt ons over zijn veelbewogen leven als hulpverlener, patiënt in de psychiatrie en geestelijke zoektocht naar herstel en geluk.
Je kunt hem in dit boek volgen op zijn afgaande weg door trauma’s, die hij onder meer opliep tijdens zijn werk op psychiatrische afdelingen. Hij worstelde jarenlang met burn-out, PTSS, angst en depressie. Daarbij was hij in toenemende mate verslaafd aan alcohol. We lezen hoe hij van psychiatrisch verpleegkundige psychiatrisch patiënt werd.
In de seculiere psychiatrie kon hij niet voldoende worden geholpen. Uiteindelijk kwam hij tot geestelijk herstel van trauma’s en verslavingen door de hulp van God en gelovigen, en door het geloof in Jezus Christus. Frank heeft in Hem de Weg, de Waarheid en het Leven gevonden.

Waargebeurde verhalen
Galilee
26 september 2022
26 september 2022

Reacties op: Het levensverhaal van psychiatrisch verpleegkundige Frank R. Hissink en zijn weg naar Jezus Christus