Het licht en de korenmaat

Veel mensen komen vroeg of laat voor de opdracht te staan hun persoonlijke spiritualiteit te verbinden met hun dagelijks werk. Maar hoe maak je die verbinding in een werkomgeving die zo dikwijls geregeerd wordt door vaste routines en kortetermijnbelangen?

Het licht en de korenmaat gaat over de bezielde invloed die je als individu kunt uitoefenen binnen je organisatie als je het waagt om je licht niet onder de korenmaat van de cultuur te zetten, maar het juist ten volle te laten schijnen. Eén persoon kan het beslissende verschil maken in het doorbreken van een gevestigde cultuur. ieder van ons kan soms die ene zijn.

Een inspirerend en praktijkgericht boek waarin mythen, sprookjes en (bijbel)verhalen een grote rol spelen.
Voor wie van grotere betekenis wil zijn in zijn werkomgeving, en voor iedereen geïnteresseerd is in het verband tussen persoonlijke ontwikkeling en organisatieontwikkeling.

Is Het licht en de korenmaat het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het licht en de korenmaat