Het licht van de nacht

Het licht van de nacht

Rank 284 Gelezen 10 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 31 Favoriet 0 Recensies 1
Na de dood van hun ouders brengen de twee broers Olmo en Diego de zomer met hun grootvader door in de bergen van de Valle d’Aosta. Het is een zomer die hun leven altijd zal tekenen. In de stilte van de bergen en het bos hopen ze rust te vinden, maar in Diego blijven de emoties schreeuwen. Alleen zijn jongere broer, de dertienjarige Olmo, heeft door dat Diego wegglijdt in een universum waar niemand anders kan komen. Hij is vastbesloten zijn broer te helpen, maar hoe ver is Olmo bereid te gaan?
Het licht van de nacht is een intense, autobiografische roman over broederliefde, rouw, verbondenheid en familie.
Signatuur
29 oktober 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 20,99 Bestel het e-book € 12,99

Lezersrecensies (1)

Het licht van de nacht; een aangrijpend boek

door: Ans Duquesnoy 1 like
Na het overlijden van hun ouders vangt grootvader Aime zijn kleinzoons Olmo en Diego op. Zij brengen de zomer door in een berghut in de bergen van de Valle d’Aosta.. Grootvader Aime, een knorrige oude man, doet er alles aan om de twee te beschermen, het is immers alles wat hij nog heeft. Olmo,...