Het lichtbaken

Het lichtbaken

Gelezen 7 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 3
Thrillers & Spanning   Topics 0
Een sadistische kidnapper zorgde vijftien jaar geleden voor veel onrust in de Sint-Christoffellaan in Yreka, Californië. Vader Liam Wenztheta werd opgepakt en veroordeeld voor de ontvoering en castratie van zes jongens. Thomas Renner was een van de ontvoerde jongens. Hij lijkt troost, rust en zingeving gevonden te hebben in de kerk.

Rechercheurs Michael Drove en Sandra Rendis waren verantwoordelijk voor de Sint-Christoffelzaak en gingen in onmin ieder hun weg. Hun paden kruisen vijftien jaar later als een ontdekking wordt gedaan die een heel nieuw licht werpt op de zaak die ze dachten afgesloten te hebben. Drove en Rendis moeten opnieuw samenwerken om het verleden te confronteren. Thomas probeert ondertussen verbeten opnieuw te beginnen. Maar kan dat wel?

BER RUNDERKAMP (1987) woont samen met zijn vriendin in Velsen-Noord. Hij dicht, schrijft columns en publiceert korte verhalen. Zijn werk is gepubliceerd in onder meer het Noord-Hollands Dagblad, Metro, en in de verhalenbundels: ‘Stel je voor dat…’, ‘Gebundelde Liefde’ en ‘Kort & Krachtig’. Zijn debuutroman ‘Als ik terugkijk’ uit 2017 werd enthousiast ontvangen. ‘Het Lichtbaken’ is zijn tweede boekpublicatie.

Literaire thriller
Palmslag