Het meisje onder de boom

Rank 1070 Gelezen 202 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 310 Favoriet 6 Recensies 14
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Lijsten 3 Spots 4   Topics 0
Op het eiland Bornholm wordt het lichaam gevonden van Susan, die in 1995 vermist raakte tijdens een schoolreis. Journaliste Camilla Lind gaat op bezoek bij Pia, die op school heeft gezeten met Susan. Maar Pia blijkt diezelfde ochtend zelfmoord te hebben gepleegd.
Hoofdinspecteur Louise Rick is met haar gezin op sabbatical als ze hoort dat haar broer zelfmoord heeft proberen te plegen nadat zijn vrouw Trine hem heeft verlaten. Louise reist gelijk terug naar huis en gaat zoek naar Trine. Tussen haar spullen vindt ze een foto met daarop Pia, Trine en Camilla, tijdens dezelfde schoolreis.

Thriller

3 keer bewerkt, laatste bewerking door Greet Braem

Guy Doms Hebban Recensent

Enigma's mondjesmaat ontsluierd

door: Guy Doms 1 like ebook

Het meisje onder de boom is het tiende deel uit de 'Louise Rick'-serie; tevens is het boek een eerste deel van een nieuwe trilogie. De thriller, geschreven door de Deense Sara Blædel (1964) en vertaald door Femke Muller en Maaike van Hassel, leent zich prima tot het lezen ervan zonder enige...

Reacties op: Het meisje onder de boom