Het mysterie van de donkere maan

In Het mysterie van de donkere maan belicht Demetra George de spannende, donkere fase van de maancyclus. Een fase die erop wacht om in het licht te worden gezet; een mysterieuze tijd, vol wijsheid en helende kracht. Zoals de maan elke cyclus weer haar donkere fase heeft, zo kennen wij ook donkere periodes in ons leven. Demetra George laat zien hoe de maan je hierdoorheen kan gidsen en welk potentieel voor vernieuwing er in verscholen ligt. Aan de hand van rebelse godinnen als Medusa en Lilith komt de krachtige, vrouwelijke symbolike van de maan tot uitdrukking. je wordt uitgenodigd met je schaduwkanten aan het werk te gaan, om vervolgens sterker tevoorschijn te komen. Een boek vol inspiratie voor alle vrouwen die hun leven met de maan verder willen verdiepen.

Recensies (3)

Meer recensies

Is Het mysterie van de donkere maan het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Het mysterie van de donkere maan