Het officiële geïllustreerde boek bij de Twilight Saga

'Het heeft me altijd verbaasd hoeveel diepgaande vragen lezers mij stellen over de personages en wereld van de Twilight Saga. Met dit geautoriseerde naslagwerk wilde ik zo veel mogelijk details onthullen. Ik hoop dat de fans er net zo van onder de indruk zijn als ik.' Stephenie Meyer

In dit bijzondere naslagwerk onthult Stephenie Meyer alle geheimen van de serie en citeert uit haar persoonlijke aantekeningen gedurende het schrijfproces. Het officiële geïllustreerde boek bij de Twilight Saga bevat niet alleen uitgebreide karakteromschrijvingen en stambomen, maar toont ook kaarten, fragmenten, verwijzingen en een diepte-interview met de auteur. Ervaar de Twilight Saga als nooit tevoren: van Bella's eerste dag in Forks tot aan de betoverende laatste pagina's van Morgenrood. Een must voor iedere Twilight-fan.

Is Het officiële geïllustreerde boek bij de Twilight Saga het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het officiële geïllustreerde boek bij de Twilight Saga