Het onverwachte geluk van een gewoon leven

Gelukkig zijn met wat je hebt: het is zo ongeveer het moeilijkste wat er bestaat in onze maakbare samenleving. Het moet altijd beter, groter, mooier... De jacht naar geluk is vooral gericht op buitengewone ervaringen, exclusieve bezittingen en extreem succes.
Sunday Times-bestsellerauteur Catherine Gray haalde haar neus op voor wat zij als middelmatigheid beschouwde, totdat een depressie haar dwong het leven met andere ogen te bekijken. In dit boek laat ze zien dat geluk juist in gewone dingen schuilt. Dingen die bij je dagelijkse routine horen en waarvan we zijn vergeten hoe tevreden en voldaan ze ons kunnen laten voelen. Met humor en zelfspot leert ze je het genot van een verse croissant of het geluksgevoel dat een warme douche je kan geven, te herontdekken. Geluk ligt voor het oprapen, je hoeft het alleen maar te grijpen.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Het onverwachte geluk van een gewoon leven het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Het onverwachte geluk van een gewoon leven