Het penthouse

Er zijn een heleboel middelbarescholieren die graag willen lezen, maar schrikken van een dik boek. Speciaal voor deze lezers komen wij met korte, toegankelijk geschreven novelles: de Blossom Books Shorties.
In de spannende thriller 'Het penthouse' gaat June op zoek naar haar vriendin Roxy die twee jaar geleden verdween. Men gaat ervan uit dat ze dood is, maar June heeft dat nooit geloofd. Als ze op een dag een mysterieus appje krijgt en een recente foto van Roxy, belandt ze halsoverkop in een wereld waarvan een extravagant penthouse nog maar het begin is. Voor ze het weet wordt ze versuft wakker in een privéjet die boven Amerika vliegt. Ze wilde toch weten waar Roxy was? Dan moet ze daar wel wat voor over hebben...

Recensies (9)

Meer recensies

Is Het penthouse het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het penthouse