Het poepkasteel en andere voorleesverhalen over De bende van vier

Tien grappige voorleesverhalen over een modern gezin met drie kinderen, een moeder die veel en hard werkt en een prettig gestoorde vader, boordevol ideeën. De tweeling Mies en Jet, hun jongere broertje Kees en hun vader maken er voortdurend een rommeltje van als mama naar kantoor is of weer eens een vergadering heeft die uitloopt. Papa draait zijn hand niet om voor een ballenbak in de kamer of een matrassenglijbaan van de trap. En als mama doodmoe thuiskomt van een dinertje met klanten en snakt naar een warm bad, blijkt de badkamer veranderd in een surfparadijs, met een echte surfplank en golven die over de rand van het bad heen klotsen. Geen wonder dat ze begint te zuchten als papa weer eens enthousiast roept: "Ik heb een idee!"

Dit is het eerste boek van Sunna Borghuis, eindredacteur bij Viva en zelf moeder van drie kinderen. De losse, humoristische tekenstijl van Harmen van Straaten past perfect bij haar verhalen.

Is Het poepkasteel en andere voorleesverhalen over De bende van vier het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het poepkasteel en andere voorleesverhalen over De bende van vier