Het rampzalige verhaal van jou en mij

Sterven aan een gebroken hart is nog maar het begin. Welkom in de eeuwigheid!Als Brie wordt gedumpt door Jacob betekent dat het einde van haar wereld. Letterlijk. Alleen is Brie nog niet klaar om onder de zoden te liggen en ze blijft als geest op aarde. Nu ze D&W is (Dood en Weg), komt Brie erachter dat liefde veel ingewikkelder is dan ze ooit had gedacht. In Half Moon Bay begint haar familie uit elkaar te vallen. Haar beste vriendin verbergt een geheim over Jacob en de waarheid achter zijn verraad. En dan is er Patrick, Brie's mysterieuze nieuwe gids en collega-Verloren Ziel die misschien wel de sleutel tot haar eeuwige geluk in handen heeft.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Het rampzalige verhaal van jou en mij het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het rampzalige verhaal van jou en mij