Het Reservaat
  Lees een fragment   Luister een fragment

VN:

Het reservaat

Gelezen 151 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 38 Favoriet 3 Recensies 32
Thrillers & Spanning Artikelen 8 Lijsten 2   Topics 0

Jessica Dudock verhuist met haar man en hun drie kinderen van Curaçao weer terug naar Nederland. Ze komen terecht in de kille leefomgeving van een chique dorp, gekscherend ook wel Het Reservaat genoemd. Gelukkig neemt Maxime Voorbach, de flamboyante echtgenote van de bekende televisieproducent Marcus Voorbach, Jessica onder haar hoede. Ze introduceert Jessica bij haar hechte vriendengroep en leert haar de gebruiken en regels van het reservaat. Jessica begint zich eindelijk thuis te voelen en bloeit op. Maar na verloop van tijd blijken de relaties binnen de vriendengroep gecompliceerd te zijn. De onderlinge relaties zijn gespannen, niets is wat het lijkt en Jessica raakt verwikkeld in een web van list en bedrog.

Thriller
De Crime Compagnie
01 september 2013
05 december 2013

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Irina

Janneke Bouwman Hebban Recensent

Zeer geslaagd debuut

door: Janneke Bouwman 1 reactie 1 like

Liselotte Stavorinus (1967) studeerde Nederlandse taal- en letterkunde en Culturele Studies. Zij woont met man en kinderen in Blaricum.

Jetset, geld, relaties en misdaad in één boek. De uitgever brengt dat uit onder de noemer 'Gooische thriller'. Daarbij krijg je bij voorbaat al een idee over de...

Reacties op: Het reservaat