De verleiding

De verleiding

Rank 202 Gelezen 6 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 20 Favoriet 0 Recensies 3
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
Edward De Mol van Otterloo is fotograaf. Zijn familie is rijk en succesvol en woont in ’t
Gooi. Edward is altijd het zwarte schaap geweest, maar daar lijkt verandering in te komen als
hij wordt genomineerd voor de World Press Photo. Zakenman en advocaat Robert Ambrosius
is onder de indruk van Edwards foto's en heeft een bijzondere opdracht voor hem. Is dit puur
vanwege de kwaliteit van zijn werk, of spelen er andere belangen? En wat heeft de
bloedmooie echtgenote van Ambrosius hiermee te maken?

Liselotte Stavorinus (1967) schreef haar debuut in 2013. Het Reservaat
Saskia Noort spande een rechtszaak tegen Stavorinus aan, omdat Het reservaat maar liefst
negenentwintig gekopieerde elementen uit haar boek De eetclub zou bevatten. Ze
beschuldigde Stavorinus van plagiaat. In december 2014 wees de rechtbank alle vorderingen
van Noort en haar uitgever Ambo/Anthos af.

‘De Verleiding is opnieuw een heerlijke thriller vol Gooische vrouwen, rijke mannen,
mysterieuze achterkamertjes en grote geheimen die het daglicht niet kunnen verdragen.’ –
Annette Overvoorde, Thrillzone.nl ****

‘Wanneer macht en onmacht elkaar ontmoeten, weet Stavorinus de lezer in te pakken en mee
te slepen.’ – Moon Kager, Mustreads.nl
De Crime Compagnie
27 september 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 19,95 Bestel het e-book € 7,99

Door lezers

Thriller Café / Waar kijk jij naar uit in september?
04 september 2019 97 reacties
  Meer artikelen

Lezersrecensies (3)

Laat je verleiden!

door: Annette Bons 1 like
Liselotte Stavorinus (1967) schreef haar debuut in 2013. Het Reservaat gaat over Jessica die in een chique villawijk gaat wonen en geïntroduceerd wordt in een vriendengroep waarbinnen de relaties gecompliceerd zijn en niets is wat het lijkt. Saskia Noort spande een rechtszaak tegen Stavorinus aan,...

Middelmatig

door: Maud47 1 like
Na Het Reservaat van Liselotte Stavorinus kon ik niet wachten op een tweede boek van deze schrijfster. Met De Verleiding heeft zij een tweede boek geschreven dat zich afspeelt in ‘t Gooi. Het boek leest makkelijk weg en is goed opgebouwd, maar een echte thriller vind ik het niet. Daarvoor mist...
ebook

Heerlijke thriller vol Gooische vrouwen, rijke mannen & mysterieuze verleidingen!

door: Annette Overvoorde 1 like
Liselotte Stavorinus (1967) studeerde Nederlandse Taal- en Letterkunde en Culturele Studies aan de Universiteit van Amsterdam.Met Het reservaat (2013) maakte Stavorinus haar thrillerdebuut. Deze vrouwenthriller gaat over een in een chique villawijk wonende vriendengroep, die verstrikt raakt in een...