Het rijk van Ergens

Sterre is ervan overtuigd: 'Ergens' bestaat!
Op een dag wordt Sterre meegenomen naar de wondere wereld waar ze van droomt. Een plaats waar het fijner is, een plaats waar ze in gedachten naartoe reist als ze zichzelf niet zo gelukkig voelt: Het Rijk van Ergens. Een rijk dat verdeeld is in verschillende landen, ver buiten ons planetenstelsel ligt en voor niemand zichtbaar.
Samen met Farenzo, de zoon van de koning van het rijk, gaat ze een belangrijke opdracht vervullen. Daarvoor bezoeken ze alle delen van het rijk en ontmoeten magiërs, elven en trollen, een boze tovenaar en zelfs een draak.
Ga mee met Sterre en Farenzo op deze reis vol spanning en avontuur, vriendschap, verliefdheid, humor en bovenal: magie!
Sterre is ervan overtuigd: 'Ergens' bestaat!

Is Het rijk van Ergens het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Het rijk van Ergens