Het roze schaap

Het roze schaap

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
In ‘Het roze schaap’ gaat Johan Verweij de confrontatie aan met zijn homoseksualiteit en het geloof. Om erachter te komen of dit met elkaar te verenigen is, vertelt hij indringend over zijn persoonlijke worsteling. Hij zoekt hulp en vindt ten slotte antwoorden. ‘Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen,’ leert mannentherapeut Jeremy Heshof hem. ‘Ware liefde sluit angst uit,’ zegt Miranda Terpstra-Van de Kerk, oprichter van platform Wijdekerk.nl. ‘Neem de bijbel niet te letterlijk, anders raak je verstrikt,’ adviseert predikant Wielie Elhorst. Of doe zoals Ramses Shaffy en ‘Zing, vecht, huil, bid, werk en bewonder, maar niet zonder ons…’ Kortom, een spraakmakend boek vol inspirerende adviezen en overdenkingen voor iedereen die op zoek is naar liefde en geluk.

‘Het tij is aan het keren. Mensen voelen verschuiving en beginnen hun eigen spiritualiteit te ontwikkelen. Daarom is er hoop.’ (Matthijs Vlaardingerbroek)
Religie & Spiritualiteit
Mijnbestseller.nl