Het Theater van Bewustzijn

Het theater van bewustzijn

Dit boek is een ontdekkingsreis van de schrijver in persoonlijke ontwikkeling. De schrijver probeert aan de hand van alledaagse ervaring, filosofische argumenten en wetenschappelijke informatie met behulp van een logisch inzicht de lezer duidelijk te maken welke functie de menselijke geest heeft en hoe die functioneert. Ook wordt in het kort uitgelegd hoe onze gedragingen op bepaalde vlakken tot stand komen en welke invloed ze op ons functioneren hebben. Aan de hand van deze informatie wil de schrijver persoonlijke ontwikkeling in het licht van spirituele ontwikkeling zetten. Het is de ervaring van de schrijver dat dit inzicht een omwenteling in je leven kan veroorzaken zoals dat ook met hemzelf is gebeurt. Hoewel dit boek bij sommige mensen het idee kan geven dat de schrijver de wereld wil verbeteren is dit niet wat dit boek beoogt. De reden voor het schrijven van dit boek is dat de schrijver naar aanleiding van deze persoonlijke ontwikkeling het leven heel anders is gaan beleven. Zelfonderzoek is naar de mening van de schrijver een van de aangewezen methoden om de mensheid qua samenleven en zingeving op een hoger plan te krijgen.

Religie & Spiritualiteit
Brave New Books