Het toevallige dagboek van B.I.G.

Junior   Topics 0
Het toevallige leven van B.I.G. is een nieuwe hilarische meidenserie vol dagboekverhalen en doodles van auteur-illustrator Jen Carney.

Welkom in het leven van Billie Idema Groen – een meisje met drie ongelukkige initialen, twee lieve moeders en één grote vergissing die haar leven flink op z’n kop zet.

Er is een nieuw meisje op Billies school, en Billie leidt haar rond. Ze vertelt haar van alles over school en de Koekjeswet. En ja… ook over het feit dat twee vrouwen met elkaar kunnen trouwen (de bruiloft van Billies moeders is het evenement van het jaar, tenslotte). Maar dan gebeuren er verdachte dingen. Het nieuwe meisje lijkt wel erg close met Billies beste vriendin Layla. En hoe komt het dat ze zoveel weet over de grote overval op school, de diefstal van mevrouw Robinsons tas?

‘In Het toevallige dagboek van B.I.G. maken lezers kennis met de hilarische wereld van Billie Idema Groen, die haar scherpe, lachwekkende observaties over het leven optekent in haar dagboek vol doodles.’
The Bookseller

Kind & Jeugd
Fictie 7-9 jaar
Luitingh Sijthoff
08 juni 2021
08 juni 2021

Reacties op: Het toevallige dagboek van B.I.G.